Otsing sellest blogist

kolmapäev, 4. november 2020

Ja nii ongi!

Ei, ega ikka tegelikult ei ole küll :-)
Igal vorstil on kaks otsa ja vahel on vorstil neid otsi ka kolm või rohkem :-)

Hämmastav aga mind ümbritsevad inimesed, kes on endas ülimalt kindlad. Asjad kas on nii, nagu nad arvavad või .... Noh, seda teist võimalust nende jaoks tegelikult ei eksisteeri.

Naeran, et olen sündinud kaalude tähtkuju mõjutuse all, sest minu jaoks ei eksisteeri ühte, konkreetset arvamust. Asju on alati võimalik vaadata mitme erineva nurga alt. Parim juhus oli see, kui ülemusele tõestasin, miks üks toimimisviis on hea ja kohe, kui ta minuga nõustus, käisin välja ka selle toimimisviisi nõrkuse. Enamasti olengi võimaline ühele juhtumile andma nii positiivse kui ka negatiivse hinnangu ja siis loodan, et keegi aitab otsustada, kumb üle kaalub, kas positiivne või negatiivne aspekt.

Kas ma tahan olla sama kindlate seisukohtadega nagu mu sõbrad? Näiteks Alfie juhtumi koha pealt? Taas - igal vorstil on mitu otsa ja kus täpselt tõde on, ei oska minu arvates keegi täpselt öelda. Alfie juhtumi puhul võin öelda vaid nii palju, et olen tänulik, et minul sellist asja ei ole olnud vaja üle elada ja loodan, et nii kurba otsust mul langetada ei ole ka kunagi vaja. Kas ma eelistaksin, et ma saaksin ise otsustada? Loomulikult! Kas ma prooviksin ära kõik võimalused? Loomulikult! Kas ma ütlen, et vanemad on oma last asjatult piinanud? Ei, sest ma ei tea kõiki fakte. Kas ma arvan, et arstid on eksinud? Samuti ei, sest faktid, mis aitaks ootsustada, puuduvad samuti.

Mariya Pampova. https://unsplash.com/photos/ev67IoFbO5Q

Küll aga paneb mind mõtlema, mida universium mulle öelda tahab, veeretades minu teele järjest inimesi, kelle vaadete jäikus mind tegelikult häirib? Mis on see õppetund, mis sellest asjast õppida tuleb?



… and So It Is!



P.S. Alfie juhtumi kohta saab lugeda siit ja ise oma arvamus kujundada: Alfie juhtum

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar