Otsing sellest blogist

esmaspäev, 4. september 2017

Mis teeb tuju heaks?

Täna oli taas selline päev, kus ma tundsin meeletut kurbust. Kurbust ilma, et mingit reaalset põhjust kurb olla üldse oleks.

Olles selle etapi juba läbinud, oskan ma olukorda enam-vähem reaalselt hinnata ja seda kurbust ka veidi ohjeldada. Reaalselt hindamine on muidugi väga optimistikult öeldud, sest pisar kipub ikkagi silmanurka tulema enne kui meelde tuleb, et põhjust kurvastamiseks tegelikult just nagu ei olegi.

Hetkel pean selle kurbust põhjuseks kolme järjestikuse laupäeva veetmist erinevates seltskondades, kus tundsin, et minu seltskondlik suhtlusoskus vajaks lihvimist. Samuti tabas mind taas see mõttetu inimese tunne - no ei ole ju mul midagi huvitavat rääkida! Olen veel tähele pannud, et tuju viib alla ka inimese kompromissitus - kõik on kas must või valge, vahepealseid toone ei ole. On see minu eripära, et ma ka halli eristan?

Mis siis ikkagi teeks tuju heaks?

Maiustused - no ei, kaal palub juba niigi ühekaupa peale astuda

Veidi veini - no ei oska ma kuidagi üksi seda klaasikest nautida, tahan juustu ja viinamarju ja head seltskonda ka kõrvale

Vann - hea vanniõli või -vaht, kuum vesi, raamat või ajakiri kaasa, piisavalt aega lõõgastumiseks ja eeldus, et keegi ei pista pead ukse vahelt sisse, et midagi küsida - juba läheb :)

Kallistus või hea sõna - sama hea kui pakk komme aga kalorivaba :)

Jalutuskäik - kindlasti liiga harva ette võetud tegevus aga kui juhe on koos ja Paanikaosakond täies hoos, siis aitab väga hästi

Kõne sõbrale - kindlasti võiks teemaks olla head asjad ja peaks meeles pidama, et halamine ei aita. Tõsi, vahel on hea kõik kogunenu endast välja valada aga kuidas piiri pidada, sest teise inimese hing ei ole ju ka prügikast?

Hea film - ei, mitte mingi pisarakiskuja vaid pigem kas põnevusfilm või komöödia

Naeratus tänaval täiesti võõralt inimeselt või kui keegi võõras küsib midagi täiesti ootamatut, mille peale ei oska uneski tulla - sellised juhtumised võib vist liigitada kohtumisteks inglitega ja mõju on neil kõige kiirem ja positiivsed. Kuidagi ise kellegi jaoks see ingel olla?

Positiivsed inimesed ümberringi ja negatiivsuse blokeerimine. Tõenäoliselt kõige raskem aga väärib proovimist

Ja meeles pidada - mitte keegi peale minu ei saa mind või minu elu muuta. Ainult mina.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar